To etwinning
"Celebrate women's international day" πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στην
Ελλάδα, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Ρομανία, την Κροατία, την Ισπανία
1.Παιδαγωγική
Καινοτομία
Η παιδαγωγική μέθοδος
που χρησιμοποιήθηκε είναι η project based learning, συνεργατικότητα,
brainstorming activities. Χρησιμοποιήθηκαν stories that movie και οι μαθητές
μίλησαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος Φρενέ ακι οι μαθητές έγραψαν τις ιστορίες τους.
'Εγινε εξάσκηση στα αγγλικά με την προβολή βίντεο και ταινιών στην τάξη σχετικά
με τα δικαιώματα.
2.Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη
Στα πλαίσια του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών
από μετάφραση στη γ γυμνασίου τμήματα Γ1, Γ4 , Ελένη ‘Εξοδος 2η
σκηνή 1779-1812 όπου αναφέρεται στη διάκριση μεταξύ τάξεων δούλων – βασιλιάδων.
Δικαιώματα τότε και τώρα.
Και αρχαίας ελληνικής γλώσσας, ενότητα 9 Για τη
δικαιοσύνη και τη θανατική ποινή
Νεοελληνικής γλώσσας, ενότητα 3 Για το ρατσισμό
και τη διαφορετικότητα Γ4. Mαθητές 15 χρονών.
Από την Ελλάδα συμμετείχε η Βασιλική Δογάνη από
το 1ο Γυμνάσιο Μαρκοπούλου σε συνεργασία με την Κοντονίκα Πανωραία. Σκοπός του
έργου ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές τα ανθρώπινα δικαιώματα. Και να καταπολεηθούν οι διακρίσεις.
Πράλληλα να υπάρχει σεβασμός ανάμεσα στους μαθητές. Στόχος 4 ισότητα και
ανθρώπινα δικαιώματα και κατά των διακρίσεων της βιώσιμης ανάπτυξης.
Στόχος 4 η βιώσιμη ανάπτυξη για την ισότητα και
την ποιοτική εκπαίδευση.
Eξάσκηση των αγγλικών με μελέτη βίντεο σχετικά με την ισότητα και τα
δικαιώματα στα αγγλικά.
Συνεργασία με
άλλες χώρες της Ευρώπης με στόχο την ισότητα και την καταπολέμηση των
διακρίσεων ανάμεσά τους.
Οι μαθητές
κατά τη διάρκεια του πρότζεκτ ανέπτυξαν κριτικές ικανότητες, δεξιότητες,
συνεργατικοτητα, και συναισθηματική νοημοσύνη.
Επιδίωξα οι μαθητές σας κατά τη διεξαγωγή του έργου να κατανοήσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Και να καταπολεμηθούν οι διακρίσεις. Πράλληλα να υπάρχει σεβασμός ανάμεσα στους μαθητές.
Οι μαθητές μόνοι τους αποφάσιζαν για το έργο τις δραστηριότητες που θα επιλέξουν. Ο ρόλος του καθηγητή ήταν εποπτικός, καθοδηγητικός.
Επιδίωξα οι μαθητές σας κατά τη διεξαγωγή του έργου να κατανοήσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Και να καταπολεμηθούν οι διακρίσεις. Πράλληλα να υπάρχει σεβασμός ανάμεσα στους μαθητές.
Οι μαθητές μόνοι τους αποφάσιζαν για το έργο τις δραστηριότητες που θα επιλέξουν. Ο ρόλος του καθηγητή ήταν εποπτικός, καθοδηγητικός.
3.Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών
Οι συλλογικές
δραστηριότητες εκτείνονται πέρα από την επικοινωνία. Γνωριμία και ανταλλαγή
απόψεων στο forum.
Το σημαντικότερο:
Συνεργαστήκαμε
σε όλη την πορεία του έργου παρουσίαση Ελληνίδων γυναικών, κοινό e-book,
e-magazine.
Oι μαθητές
συνεργάστηκαν σε όλες τις δραστηριότητες και έγινε παρουσίαση στην τάξη. Οι
μαθητές δούλεψαν μεταξύ τους και με τους συμμαθητές τους μέσω φόρουμ με τις
άλλες χώρες και αντάλλαξαν μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα, instagram. Επιδιώχθηκε τηλεδιάσκεψη για να εξασκήσουν
τα αγγλικά και να ανταλλάξουν απόψεις με τις άλλες χώρες.
Τα τελικά
προϊόντα του έργου από τους μαθητές. Οι μαθητές χωρίστηκαν με ομάδες με την
ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα και χρησιμοποίησαν stories that movie και
μίλησαν για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Επίσης επέλεξαν σημαντικές Ελληνίδες,
έκαναν πόστερ, αφίσες και τα ανήρτησαν στο χώρο του σχολείου.
4.Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση
To έργο είχε αντίκτυπο στους
μαθητές και στην εργασία μου ως εκπαιδευτικός.
Ωφελήθηκε το σχολείο μας από τη συμμετοχή μας σε αυτό το έργο, γιατί οι μαθητές έμαθαν για τα δικαιώματα και κατανόησαν τα δικαιώματα των γυναικών και των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες.
Το πιο επιτυχημένο αποτέλεσμα του έργου είναι οι συνεργατικές δραστηριότητες κοινά βιβλία, περιοδικά, ποίημα.
Ωφελήθηκε το σχολείο μας από τη συμμετοχή μας σε αυτό το έργο, γιατί οι μαθητές έμαθαν για τα δικαιώματα και κατανόησαν τα δικαιώματα των γυναικών και των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες.
Το πιο επιτυχημένο αποτέλεσμα του έργου είναι οι συνεργατικές δραστηριότητες κοινά βιβλία, περιοδικά, ποίημα.
5.Χρήση της
τεχνολογίας
Χρησιμοποιήθηκε
η τεχνολογία, από τους συνεργάτες σας, εσάς και τους μαθητές, για την περαιτέρω
διεξαγωγή του έργου.
Συνομιλία με τους μαθητές άλλων χωρών στα αγγλικά
στο forum. Tηλεδιάσκεψη μέσω etwinning, google hasdag και skype με τους μαθητές άλλων χωρών
Δημιουργία κοινού e-book
Video about my country
We talk about human right with stories that movie.
We talk about #black lives lives matter
And children create a poster
Δημιουργία κοινού ποιήματος με ακροστοιχίδα από
όλες τις χώρες
Evaluation
for students
Evaluation for teachers
Dissemination
At our school blog which was create during corona virous
at bravo school
presentation at our school blog
and social media, twitter
Προώθηση του προγράμματος στα μέσα μαζικής
ενημέρωσης
Talking at human rights in Athens with 150 teachers from all
over Greece.
We went to Brenakio Library to the project words that hurt
and we talk about human right and bulling.
Επίσκεψη στη Μπενάκειο Βιβλιοθήκη στο πρόγραμμα
«Οι λέξεις πληγώνουν» με θέμα τον εκφοβισμό. Συζήτηση στην τάξη για τα
στερεότυπα και το ρατσισμό.
Common magazine with genially
We make logo and we
choose the best
Vote for the best logo
WE
celebrate christmas and we make cards and change cards
We create games and quizzes
In the forum they play each other games.
Each country created their own games and play
Action
Celebrate
international women day
We made a
blog
We celebrate important greek women at our blog.
cooperation of pupil at our blog
We change
each other cards class G1 TO G4.
Video with interesting thing about the project
Celebrate etwinning day by writing poems
Bravo school
Προώθηση στο ιστολόγιο του σχολείου
Mέσα τεχνολογίας Blog,ιστολόγιο σχολείου, ιστολόγιο πανελλήνιου σχολικού δικτύου
Photos,
powerpoint, google docs, cards playing,
Skype,
googlehangout, webex meetings, eclass
Twinspace,
google map, blog, wakelet, photovisi, youtube, wevideo, quizziz, genial.ly,
drobox, madmagazine, jigsawplanet.com
We put
location on the map.
safety rools
On safe internet we make
poster and we talk that we should respect each other.
We present our countries
our school
our student
we make quizzes about our countries
what is the international
day for you
famous women in each country
on forum we discuss about
famous Greek women
Our collaborative magazine
Μένουμε σπίτι